Utolsó kommentek

Címkék

alkohol (1) anorexia (2) arzén (1) auchan (1) bambi (1) bánó andrás (1) batiz (1) bbc (2) begium (1) bicikliut (1) BKK (1) bkv (1) budai bernadett (1) budapest (3) búzaégetés (1) cigány (2) coca cola (1) csernobil (1) daniel pipes (1) danks (1) daróczi (1) da vinci (1) demcsák zsuzsa (1) demszky (1) dinnye (1) dopping (1) drog (1) dr frank schirrmacher (1) dugó (1) egyszarvú (1) élelmiszerfegyver (1) előfizetés (2) elöregedés (1) európai parlament (4) eurovízió (2) félelem (4) felvonulás (1) fénykép (1) fóbia (2) foci eb (1) fodor gabor (1) fogkrém (1) fogselyem (1) fogyás (2) főváros (3) friderikusz (1) gellért tér (1) globalizáció (5) google (1) gorbacsov (2) grúzia (1) gyilkosság (1) gyorskaja (1) gyurcsány ferenc (2) gyurma (1) háború (4) haiti (1) hajdú péter (1) hamburger (1) hamisítás (4) hasonmás (1) hidegháború (1) hírek (1) holdraszállás (1) honduras (1) hűtővíz (1) ingyen kenyér (1) internet (1) i jános pál (1) jános pál pápa (1) kávé (1) kerekpar (2) kerékpárosok (2) kgb (3) kim dzsong il (1) kisebbség (2) konspi vizuál (2) könyvajánló (1) kőolaj (1) kormányzati negyed (1) közvélemény kutatás (1) lapszemle (6) lenin (1) london (1) margit híd (1) marsi élet (1) maszkos ferfi (1) média (2) mekka kóla (1) melegek (2) merénylet (3) mérgezés (1) metró (2) mobil (2) napóleon (1) navracsics tibor (1) nol (1) norbi (1) obama (1) olimpia (4) olvasoi level (1) orban viktor (1) oroszország (1) összeesküvés (6) pálffy istván (1) para (1) parkolasi cegek (2) peking (1) pekingi olimpia (1) penny (1) pláza (1) politikai korrektség (5) putyin (1) rakpart (1) retusálás (1) roma (1) sándor (1) sivatag (1) skynet (1) slota (1) stohl andrás (1) szabotázs (5) szabó pál (1) szakadás (1) szdsz (2) szegénység (1) széles gabor (1) szíjjártó péter (1) szóvivő (1) szóvivó (1) térképészet (1) terror (1) tévé (1) time magazin (1) torgyán józsef (1) toroczkai (1) történelem (1) Ukrajna (1) unikornis (1) városligeti tó (1) vatikán (2) viaszbábú (1) viktortotó (1) világbank (2) vodka (1) vörös tér (1) wada (1) web 3.0. (1) Címkefelhő

Gombok

Mi folyik a budai rakparton?

2008.06.04. 10:28 -

45 komment

Vajon miért zárják le a nyáron fél Budapestet, miközben sem szakmai kényszer, sem rendkívüli helyzet nem indokolja? Kedves Olvasó, higgye el, csak egy csekély konspiratív szemléletre van szükség, és kinyílik a világ. Az igazság kifürkészésére ugyan általában annyi az esély, mint Friderikusz Sándornak bekerülni műsorvezetőnek a Cool Sex adásába, azonban mi teszünk egy kísérletet!

What the f**k?!

A városvezetés eddig legalább megpróbált ügyelni arra, hogy csak egy szintig idegesítse fel a fővárosiakat útlezárásokkal a nyári hőségben. Az idén úgy látszik, erre kevésbé törekedett. Hétfő óta legfeljebb birodalmi lépegetővel lehet közlekedni a budai alsó rakparton az Erzsébet híd és Lágymányosi híd között, és augusztustól a Margit hídtól északra is teljes zárlat várja a nyaralásból hazatérőket. A hivatalos magyarázat a budai Dunaparti főgyűjtőcsatorna építése. És ha ez még nem lenne elég, június 16-án a Műegyetem-rakpart is hónapokra megbénul a 4-es metró építkezései miatt. A legfontosabb, a Margit híd felújítása eközben egy évet csúszik. Ugye ez komoly, mert viccnek azért durva lenne? - rémlik fel a régi poén.

Metrót akarunk!

Elkerülő utak márpedig nincsenek. A dugók, ordibálások, középsőujj-lóbálások közepette nem egy a hőségben szétizzadt budapesti várja majd minden eddiginél jobban a hasonló káoszt kivédő 4-es metró elkészültét, miközben eszébe jut, hogy Orbán Viktor a hírek szerint leállítaná a metróépítkezést, ha hatalomra kerülne. Akár mondott ilyet a jobboldal vezetője, akár nem, a dugókban szitkozódó buszvezető és a döcögés helyett inkább gyalogló utas váratlan szellemi egységbe forrva gondolhatja majd: csúnya Viktor! Vajon mi járhat a budapesti vezetők fejében, ahogy szivarfüstbe burkolózva piszmognak az útlezárásokat tervezve? Akár még az is elképzelhető, hogy rekordnagyságú torlódások lesznek nyáron a fővárosban.

I ♥ Budapest

A legvalószínűbb elmélet azonban minden kétséget kizáróan az, hogy a Fővárosnál néhányan ugyanazt hiszik, mint egy felmérés szerint a budapestiek 10%-a, vagyis nem mást, minthogy már megépült a 4-es metró. Ha pedig ez igaz, nincs miért aggódni! A rengeteg útlezárás meg építkezés nemhogy közlekedési káoszt nem okoz, de a budapestiek gondtalanul száguldhatnak a 4-es metró légkondicionált szerelvényein egy boldog fővárosban, amelyet úgy szeretnek a benne élők, hogy nem engedik kijavítani a szívükhöz nőtt kátyúkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://konspiradio.blog.hu/api/trackback/id/tr35502824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pumpa · http://designpumpa.blog.hu 2008.06.04. 12:21:33

A szmogmentes Budapest elérésére tehát a legjobb módzser, ha a teljes belvárost egyszerre kezdik felújítani. :(

asdf 2008.06.06. 17:15:58

Én már várom a napot mikor a kedves városvezetés majd egyszerre zárja le a budapestről kivezető összes sávot (csak a kifelé menő sávot, a befelé jövőt nem), amit majd 20 "tanulmány" fog alátámasztani hogy ez igy bizony normális és nem okoz sem dugot sem indokolatlan környezetterhelést....

Esetleg mellé még lezárhatnák az összes hidat is 1 kivételével és akkor tényleg élhető város lenne...
Ja igen és arra az egy hidra meg dugódijat :)

Szép új jövő...
Demszky meg majd a helikopteréből röhög a lennt ácsorgó autosokra...

clown 2008.06.06. 17:23:53

Szerintem Dhemsky herceg így áll bosszút a tojásdobálókon. Ha mégsem, akkor teljes hozzánemértés. Ugyanis Bécsben is felujítanak, mégis járható a város. Már hogy távolabbi városokat ne említsek, pl Nürnberg, vagy éppen Prága. Ide el lehet menni megnézni, hogyan kell.
Nem lapátra támaszkodó, érdektelen brazil gépsorral, hanem útépítőkkel, esetleg gépekkel pl.

AP (törölt) 2008.06.06. 17:34:00

ez tényleg ilyen magyar jellegzetesség, hogy nem tudnak úgy építeni semmit, hogy ne bénuljon meg a közlekedés az "építkezés" 5km-es körzetében

az m5-ösön egyszer 200 körül repesztve álló kocsisort találtam magam előtt.. na mi volt? valamit "építettek" az úton, előrejelző tábla vagy valami sehol.. csoda hogy nem szaladt senki senkibe

Asidotus 2008.06.06. 17:46:49

Nem kötelező Budapesten lakni, autózni. Engem itt Egerben abszolút nem zavar.

clown 2008.06.06. 18:08:21

Nűnű

Kedvességed megható. Várpalotai vagyok, mégis sajnáltam az egrieket, mikor a víz mosta őket.....eddig.
Igazi magyar vagy !!!

Huszárvégjáték (törölt) 2008.06.06. 18:16:17

nünükém, köszi az empátiát.
remélem, egyszer az életben majd jól rábaszarintasz valamire, elkezdesz majd siránkozni, és jól kiröhögnek.
kis köcsög.

hamham 2008.06.06. 18:18:47

Nyilván nem véletlen kell az alsó rakpartot szétbombázni, ugye egyszer majd lesz csepelen szennyvíztisztító, és vödörbe mégse lehet oda vinni a szart.

kedves AP: le van szarva, hogy 200-al egy kocsisort találtál magad előtt, mert építettek. menjél 130-al.

grmindenyssa 2008.06.06. 18:24:01

hamham
A Demszkyt az egész vezérkarával másra se alkalmaznám, mint hogy vödörben hordják a szart Csepelre.

Bucho 2008.06.06. 18:25:01

A héten buszsávot csináltak a Gellért rakparton is, az egyéb lezárások örömére. Eddig ott viszonylag jól lehetett menni, BKV - nak is, most már áll a dugó.
Tolvajkodáshoz is idő kell, el vannak foglalva a politikusaink a lopással. Megkapják a pénzüket az építkezésekből, így persze, hogy nem vonják felelősségre ködbérért az útépítő cégeket.

Micimacko 2008.06.06. 18:26:04

Hááát a pesti közlekedés már régóta nem a közlekedőkről szól (nekik csak a szenvedés jut), hanem sajnos "politikai kategória lett". Szemmel láthatóan nem a hozzáértés, hanem "magasabb szempontok" diktálnak. Kerül, amibe kerül, úgyis a nép fizeti meg :( Pedig a 21. században viszonylag lehet előre modellezni, hogy milyen irányban hányan közleked(né)nek, egy adott út (környék) lezárása mit okoz és hogyan enyhíthetők a hatásai. Ha egy "melós" nem végzi el a munkáját, csökkentik a fizetését, a politikusok meg még jutalmat is kapnak :( :( :(

Bucho 2008.06.06. 18:28:44

Mocskos tolvaj az összes politikus egytől egyig!

johnplayer 2008.06.06. 19:04:35

"Nem kötelező Budapesten lakni, autózni. Engem itt Egerben abszolút nem zavar. "

Egyetértek. Nem kötelező ott lakni. :-))

Sajnos a hülye állam oda összpontosította az összes igazgatást, oda összpontosították a pénz, ami most a 4-es és a városigazgatás fekete lyukában tűnik el, és oda összpontosultak az emberek is, az elérhető munkahelyekért, a kevéssel több pénzért, és most már jól látszik: süllyed az egész, jön a káosz, a nyomor.
Az ausztrálok hogy is csinálták? a két nagyváros közötti félúton építették meg az új fővárost... aha.
Az osztrákok meg egyszerűen rendet csinálnak és az építőip. vállalatoknak nem hiszem, hogy volnának alvállalkozóik, tehát kevesebb kézen megy át a lóvé, több marad a munkára, nem veszik le a sápot többször.
Abból a pénzből, amiből a 4-es épül, mennyi mást tudnánk építeni? Pl. déli autópályát?
Ja és ha valaki megnézi a "történelmi" belvárost, akkor mit lát?
Bedeszkázott, összefirkált kirakatok, brazilok mindenütt, szemét és benzinbűz, óriási káoszban.

Szívjátok!

Werwolf 2008.06.06. 19:10:19

en a demszkijt hordanam vödörben csepelre.

canismerga 2008.06.06. 19:21:04

Gondolom, mikor a körutat/akat építették akkor is volt, akit zavart. Meg a Keleti és a Nyugati pályaudvarokat, plusz mindent, ami 100-150 éve épült Budapesten és azóta sem semmi. Nem állítom, hogy jobban nem lehetne szervezni, de legalább történik valami és nem ömlik a szar továbbra is á' la natúr a Dunába pl.

aachi 2008.06.06. 19:21:40

"Sajnos a hülye állam oda összpontosította az összes igazgatást, oda összpontosították a pénz, ami most a 4-es és a városigazgatás fekete lyukában tűnik el, és oda"

Budapest trianon miatt lett egy vízfej...

Perillustris 2008.06.06. 19:39:10

Már látom, hogy 2010 után egy kibetonozott alagútban bicajozom az Etele tértől a Keletiig. Világszenzáció lesz a 300 milliárdos föld alatti bicikliút!

Haemathemesis 2008.06.06. 19:51:49

Werwolf


Az tenyleg jo dolog, de keress ra az indexen az errol szolo cikkre. Onnan teherautok hada szallitja majd el az iszapot naponta par kerulettel arrebb. Az a beruhazas is demszky es a varosvezetes szegyene.

hrotko82 2008.06.06. 20:13:46

azért zárják le hogy legyen miröl irnod egy postot aminek ép ugy nincs értelme mint sok lezárásnak!

Red Velvet 2008.06.06. 20:41:09

Idén év végén elindul a Margit híd felújítása, már régen cáfolták, hogy nem.

nyekk 2008.06.06. 20:50:47

Teljesen bevett gyakorlat Demszki óta Budapesten, hogy ha egy utat felbontanak, akkor felbontják az összes elképzelhető kerülő, menekülő utat is. A magyarázat nagyon egyszerű: 1. az autósok, tömegközlekedők, ottlakók, átutazók magasról le vannak szrva. 2.A beruházást végző csókos haveroknak viszont az az érdeke, hogy minél több melót (legalább is kifizettethetőt) minél kevesebb felvonulási költséggel csinálhassanak meg. Több munka, egy felvonulás a helyszínre, viszont többször ki lehet fizettetni a birka adófizetők pénzéből.

lápi lidérc 2008.06.06. 21:46:24

Na ja, most pl. felbontották a tízmilliókért készült Gellért téri díszburkolatot, állítólag azért, hogy a forgalom teljes szélességében mehessen a Budafoki úton.
(Nem tudnak ezek 2 évre előre gondolkozni? Hát láthatóan nem, a kurva anyjukat! A díszburkolat lerakása előtt pont ugyanerrre ment az út!)

Szépséghiba, hogy eddig is teljes szélességében ment (2x1 sáv), csak meg kellett kerülni a díszburkolatos részt. Most 20 m rövidítésért kidobnak másik tízmilliókat.
A csatorna kibontott földjét meg széthordják, pl. pár teherautónyi szeméttel-szarral-törmelékkel teli földkupacot már ledobtak belőle a Tabánban, az Attila út melletti - eddig - gondozott rétre, az Aranyszarvas csárdánál.
Azt meg el sem tudom képzelni, hogy mi a ferrde faszt művelhetnek már 2,5 éve a Gellért téren metróépítés címszóval, és hogyhogy nincs még készen (illetve még nem áll sehogy)?
Ennyi idő alatt Madridban megépült 4 metróvonal az összes állomásával együtt. Pedig Madrid talaja csupa szikla.

egyenlítő 2008.06.06. 23:07:17

A Gellért-téri állomás építését 2006 május 10-én kezdték.

Ofélia . 2008.06.06. 23:46:38

Ha valaki megmondaná nekem, hogy a műegyetem rakpart a Gellért tér és a Petőfi híd között konkrétan hol lessz lezárva megköszönném.

Különös tekintettel a BME központi épületére.

Jaraio@freemail.hu

a. 2008.06.06. 23:57:02

de madridon keresztül nem folyik keresztül nagyobb folyó mint a duna, és azért megkönnyíti a munkát ha nem fúrni kell hanem épiteni egy-két résfalat. amugy megnyugtatlek hogy tudtommal a 4-es metró második szakasza ezzel a technológiával fog készülni. 2020ra biztosan:P
amugy meg nem kötelező autóba ülni, bicajra fel!
főleg ha elkészül a földalatti bicikliút :D
meg beszarás hogy a hegyalja utat is felujitják, inkább le kéne dózerolni, máris nem lennének annyian az erzsébet hidon és a rákón

rexter 2008.06.07. 00:06:08

azert zarjak le az egesz budai rakpartot mert eselyes h a gellert-hegy belecsuszik a dunaba. ez hot komoly. milyen koncpiracios oldal ez ahol errol szo sem esik??? a feneketlen to vize meg azert folyik el mert atvagtak valamit, amit kurva sok betonnal probalnak visszatomni, sikertelenul.

kamasuka 2008.06.07. 00:16:15

Most nem értem mi itt a probléma? Demszkyt 5. alkalommal választották polgármesternek 2006-ban. A Budapestiek. Már aki elment szavazni.

Én mondjuk 1x sem szavaztam rá, de többszázezren voltak akik igen. Minden kurva választáson. Akinek 2006-ban sem esett le, az 5. indulása kapcsán sem, hogy mekkora egy marha, akkor most mi itt a probléma? Metróról beszélt 2006ban már 16 éve. Előtte semmi. Ha valaki egy metróépítést egy M0 elé eröltet, miközben nincs kurva elkerülő út, és az a "félkörív" is ami van, nos az is szűk szar, az nemnormális. Ráadásul nem is Budapesten lakik.

Sem közlekedni, sem parkolni, sem élni nem lehet a fővárosban. A BKV meg ...

Girhes macska 2008.06.07. 07:29:56

Az északi elkerülőről csak annyit, hogy a "zöldek" minden lehetséges nyomvonalat megvétóztak eddig. Köszönjétek meg inkább nekik, hogy az M0 északi hídja nem fog vezetni sehová és nem old meg semmit. Igazán klassz hozzáállás! Közben meg tépik a szájukat ezerrel a bp-i légszennyezettség meg a dugók miatt, de az nem jut eszükbe, hogy ha lenne k*rva elkerülő a városon kívül, sokkal jobb lenne a helyzet.
Igazán nem szívesen mászok be az Árpád-hídhoz, ha Óbudára kell mennem, de NINCS más választásom innen Észak-pestről. Valószínűleg a kamionok sem kib*szásból araszolgatnak a Hungárián.

Dr Kangörény 2008.06.07. 07:55:54

A zöldek kinyalhatják a seggemet!
A budapestiek meg nem szerelemből szavaztak erre a faszra, hanem azért, mert az alternatíva még rosszabb volt, mint ő.
Legutóbb ki lett volna helyette? A faszparaszt tarlós.

0xFFFF 2008.06.07. 08:10:55

Lehet a tarlós faszparaszt, de ő óbudát rendbe tette, míg demszky - szerinted a jobbik alternatíva - ugyanez alatt az idő alatt, budapest többi kerületét leamortizálta. Igaz csinált milka tehén kiállítást és homokos strandot nyáron a pesti alsó rakparton, mert az jó. Bazmeg kangörény, te egy fasz vagy.

Egyenlítő 2008.06.07. 08:51:50

0xFFFF:

Hogy is van ez? A jót a kerületi polgármesterek csinálják, a rosszat meg a fővárosi? Ráadásul a többi 22 hagyta, hogy Demszky leamortizálja a kerületét, bezzeg a Tarlós!

Egyenlítő 2008.06.07. 08:56:25

Városkapukat a városhatárokra! Reggel 7 és 9 között minden belépő személyautó vezetője fizessen 1000 forintot! A befolyó összeget pedig fordítsák a Metró építésére.

Egyenlítő 2008.06.07. 08:59:14

A Műegyetem rakpartot a Gellért-téri torkolatnál zárják le szerintem, úgy, mint az állomásépítéskor. A Gellért-téri Metró kijárat épül. Zsákutca lesz :-)

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.07. 09:11:27

"Mi folyik a budai rakparton?"

Azért barátom, hogy az ürüléked ne tisztítatlanul kerüljön a Dunába.

muhaha 2008.06.07. 10:08:07

nemáááá, eddig valóban csak úgy foly a "cucc" a dunába.... ugye ez vicc a 21.században egy "fővárosban"

akkor legyen bivalybasznád alsó, és felső a főváros... ott talán nem sz.... bele az emberek abba amit isznak....

jellemző...

floorwalker · http://spacepetanque.blog.hu 2008.06.07. 11:29:48

Vidékről költöztem fel, éltem már itt-ott, nagyobb városokat is ismerek. Szerintem nicns mit csodálkozni azon, hogy ilyen szituációk alakulnak ki. Ez egy toldozott-foltozott város. Képzeljük el kicsiben, mondjuk lakásméretben, tele csövekkel gyors glettelésekkel és száraz beton csíkokkal. No most próbáljuk meg bútorozottan kifesteni! Erről van szó, semmi metrós vagy egyéb konspiráció nincsen ebben.
Tessék megnézni Párizs, London vagy - hogy kisebbet is említsek - Bécs építési történetét. Mindenhol be kellett inteni a népnek, ahhoz hogy élhetőre szabják át az utcákat és a tereket. Ilyen tekintetben nálunk még gyávák is a városvezetők. Másfelől azt is fel lehetne fogni, hogy talán értünk van. Vagy csak nekem tűnt fel, hogy az utóbbi években több, még a szocializmusban megálmodott, ám elkártyázott pénz híján meg nem valósuló projekt indult be? (Főleg EU-s pénzekből, amikről jóval kisebb projekteken láttam, mennyire keményen számon kérik a határidőket és a költségvetést.)
Türelem... relax.. esetleg költözés.. Vagy új fővárost építtetni! :D
Ha megengedtek egy észrevételt így, mégiscsak kívülről, Budapest engem sokszor egy hisztis picsára emlékeztet.

T. Georgina 2008.06.07. 11:31:33

És még aludni se hagynak.5hét faszvakarás után az IRINYi utcában(8m a házakablakiatól) 24 órában dolgoznak, merthoyg nekik csatornzni kell.Kérdés eddig miért nem dolgoztak? Mit kell éjszaka betonozni? Önkorm. megszavazta, engedélyezte.Át kéne keresztelni őket önkénytestületnek, merthogy az itt élőket senki nem képviselte az tuti.És megrugdossnám azt a művezetőt aki hagyta a faszvakarást 5 hétig!MAga a pokol.Két hete nem alszunk erre.DE dolgozunk és adózunk mint a barmok, hoyg legyen mibők szivart venni az önkormiba, mega fővibe...Bocsika de muszály volt elsírnom ezt itt.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.07. 11:41:16

Gondolom a "tisztítatlant" Ők sem úgy értik, hogy egyből a Dunába megy. Valamilyen szűrést biztos végeznek/végeztek rajta, de nem bontották le a maradék vizet és így ment a Dunába, fertőzően.

Nah ezért van lezárva a rakpart és gondolom, és gondolom a kármán mellett is ezt csinálják.

Pipás 2008.06.07. 11:48:20

"de madridon keresztül nem folyik keresztül nagyobb folyó mint a duna"

Budapesten sem folyik keresztül nagyobb folyó mint a Duna. ;)

VJack · http://www.kormanyvalto.hu 2008.06.07. 11:53:57

Nyekk, szerintem tök igazad van. Meg lehet nézni, pl. az M1-en, hol van szinte folyamatosan útjavítás? Győrnél és Tatabányánál. Gyakorlatilag Tatabánya körül állandóan. Igen, ide könnyű kivonulni, még a melósok kiszállítása is minimális költséggel jár. Egyrészt szerintem semmi baja az útnak. Másrészt, ha már van baja, miért nem látom, hogy dolgoznának is a megjavításán? Ezért tart Magyarországon minden hónapokig. Aztán mennek a milliárdos számlák az államnak a semmiért. Ja, onnan meg vissza a minisztériumi haveroknak, gondolom. Mint költségtérítés. :)

yanchi 2008.06.07. 13:08:34

@ BKV Figyelő:
de, a "tisztítatlan" valóban azt jelenti, hogy a csatornából a Dunába, tisztítás nélkül. Mondjuk, én mindig csodálkoztam, hogy van ember, aki önszántából belemegy a Dunába Budapest alatt...

makak 2008.06.11. 10:00:49

Érdeklődnék, hogy Tarlós konkrétan mit tett rendbe Óbudán????
, azon túl, hogy utálja a melegeket, meg a liberálisokat, ki akart ebrudalni onnan pár - nem katyélikus - egyházat, visítozott Európa legnívósabb nyári fesztiválja ellen (Sziget), ami jelenleg az országnak is a legtutibb PR, miközben pont olyan lerohadt az egész kerület mint volt.

És érdekelne az is, hogy a jobboldalnak miért pont egy xenofób, homofób f.szt kellett jelölnie azon a szaros ök választáson, amikor már a Bpestiek kb úgy voltak vele, hogy még Lucifer is jobb lenne, mint az az öntelt csúcskretén, aki már x éve trónolt a székén? Nem telt jobbra?

Nem váéletlen, hogy az emberek jó része kihagyta ezt a remek választást.

felucca 2008.06.11. 10:40:20

Hahaha, majd a négyes metró megoldja, hahaha. Mondd, hol élsz? Eszed a maszlagot teli pofával? Mit old meg a négyes metró?

Bit Rot 2008.06.12. 14:10:26

@0xFFFF:
"Lehet a tarlós faszparaszt, de ő óbudát rendbe tette, míg demszky - szerinted a jobbik alternatíva - ugyanez alatt az idő alatt, budapest többi kerületét leamortizálta."

Ez pontosan így van!

Lehet, hogy barom Tarlós, de még mindig egy nagyon jó alternatíva a szar Demszkyhez képest!
süti beállítások módosítása