Utolsó kommentek

Címkék

alkohol (1) anorexia (2) arzén (1) auchan (1) bambi (1) bánó andrás (1) batiz (1) bbc (2) begium (1) bicikliut (1) BKK (1) bkv (1) budai bernadett (1) budapest (3) búzaégetés (1) cigány (2) coca cola (1) csernobil (1) daniel pipes (1) danks (1) daróczi (1) da vinci (1) demcsák zsuzsa (1) demszky (1) dinnye (1) dopping (1) drog (1) dr frank schirrmacher (1) dugó (1) egyszarvú (1) élelmiszerfegyver (1) előfizetés (2) elöregedés (1) európai parlament (4) eurovízió (2) félelem (4) felvonulás (1) fénykép (1) fóbia (2) foci eb (1) fodor gabor (1) fogkrém (1) fogselyem (1) fogyás (2) főváros (3) friderikusz (1) gellért tér (1) globalizáció (5) google (1) gorbacsov (2) grúzia (1) gyilkosság (1) gyorskaja (1) gyurcsány ferenc (2) gyurma (1) háború (4) haiti (1) hajdú péter (1) hamburger (1) hamisítás (4) hasonmás (1) hidegháború (1) hírek (1) holdraszállás (1) honduras (1) hűtővíz (1) ingyen kenyér (1) internet (1) i jános pál (1) jános pál pápa (1) kávé (1) kerekpar (2) kerékpárosok (2) kgb (3) kim dzsong il (1) kisebbség (2) konspi vizuál (2) könyvajánló (1) kőolaj (1) kormányzati negyed (1) közvélemény kutatás (1) lapszemle (6) lenin (1) london (1) margit híd (1) marsi élet (1) maszkos ferfi (1) média (2) mekka kóla (1) melegek (2) merénylet (3) mérgezés (1) metró (2) mobil (2) napóleon (1) navracsics tibor (1) nol (1) norbi (1) obama (1) olimpia (4) olvasoi level (1) orban viktor (1) oroszország (1) összeesküvés (6) pálffy istván (1) para (1) parkolasi cegek (2) peking (1) pekingi olimpia (1) penny (1) pláza (1) politikai korrektség (5) putyin (1) rakpart (1) retusálás (1) roma (1) sándor (1) sivatag (1) skynet (1) slota (1) stohl andrás (1) szabotázs (5) szabó pál (1) szakadás (1) szdsz (2) szegénység (1) széles gabor (1) szíjjártó péter (1) szóvivó (1) szóvivő (1) térképészet (1) terror (1) tévé (1) time magazin (1) torgyán józsef (1) toroczkai (1) történelem (1) Ukrajna (1) unikornis (1) városligeti tó (1) vatikán (2) viaszbábú (1) viktortotó (1) világbank (2) vodka (1) vörös tér (1) wada (1) web 3.0. (1) Címkefelhő

Gombok

Küldjük mindenkinek aki szereti...

2009.11.24. 10:55 -

16 komment

Politikai gőzhenger söpör végig mindenhol. A megszűnt rádiók kapcsán is mindenkinek az az első gondolata: hogy a politikai machinátorok műve ez. Nem tudhatjuk de az feltűnő, hogy a gagyi lapok mekkora bizniszt csináltak a dologból. De miért? Azért, mert megszűnt két - egyébként régen szebb napokat látott - rádió? Na és. Tényleg ez a legnagyobb problémánk ma itt ebben a kis országban, hogy most ugyanazok ugyanazt egy másik irodában nyomják?

Bár az tény, hogy az exDanubiusnak azért sikerült valami újat behoznia a nagy éteri semmibe. Most is ugyanazok a hangok, de legalább néha hallani egy két U2-t, Depeche Mode-ot és hasonlókat. Szóval, azért lett itt egy kis frissülés, de nem nagyon hinnénk, hogy itt azért lényegi minőség-javulás várható...

A businness azért bejött. Minden ócska lapocska a műsorvezetők jövőjével foglalkozott és már látjuk magunk előtt a megjelenő könyveket "Az utolsó néhány perc a sLáger Rádióban - Boross Lala aláírásával" meg ilyenek. Azok az elkeseredett hallgatók, akik nem élték túl az sms szám megváltozását még az utolsó napokban kibőgték magukat élőben, hogy "a hangotokból az jött át ami a legfontosabb az életben. A szeretet." 

Nem szól ez az egész másról, csak hogy megkavarjuk az amúgy langyos állóvizet és a hirdetőknek meg a megrendelőknek - meg a sztárműsorvezetőknek - új tarifákat lehet megállapítani. Közben nem változik semmi sem és mi meg némán hallgatjuk, dalt kérünk, és küldük mindenkinek aki szereti...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://konspiradio.blog.hu/api/trackback/id/tr871548442

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "ez Magyarországon is bűncselekmény" 2009.11.24. 12:22:16

Nem kívánom újranyitni a vitát a Sláger és a Danubius megszűntéről, de van egy-két nyugtalanító tény, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Magam is kissé hatásvadásznak neveztem a Sláger rádió vezetőjének első felindulásból tett nyilatkozatát, de ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.11.24. 11:59:48

...
meg volt ott egy érdekes politikai szál is, lásd a máskor oly bőszen hivatkozott Financial Times
...
meg felmerül a kérdés, hogy az új rádiók valóban többet fizetnek-e be a költségvetésbe, mint a Sláger és a Danubius, ami azért két jól bejáratott brand volt, itt meg a két új trükközni készül
...
és igen, kérdés az, hogy akik annyira örültek, hogy "Borossbocskor" eltűnt az éterből, mennyire örülnek most Döglégynek, illetve meddig marad ez a viszonylag változatos zene. Nagyszerű elképzelései vannak mindenkinek arról, milyen zenéket is kellene játszani a rádióknak, de ne ha egyszer a tömeg a populáris vonalra bukik, s inkább meghallgatja a Szállj el kismadárt, mint mondjuk a Pink Floyd kevésbé ismert, de zseniális számát... hát, ezzel szembe lehet menni, de üzletileg bukik a dolog.

(Lehet hivatkozni például a Petőfi rádióra, hogy milyen klassz zenéket is játszik, de tessék megnézni a hallgatottságát, helyi rádiók tönkreverik.)

Rob67 2009.11.24. 12:16:31

Ezt a blogot ugye nem újságíró jegyzi?
Remélem nem. A fogalmazás slendriánságán, egy 8-ikos megbukna magyar órán...
Mindket nem erre tanítottak annak idején :)

Picsasereghajtó 2009.11.24. 12:26:13

És ahhoz mit szóltok, hogy a Sláger Rádiót működtető amerikai cég üzemeltet egy rádiót Bulgáriában a 103.3-as frekvencián, aminek még a logója is tökugyanaz mint a Danubiusé?

www.emmisinternational.com/index_port.aspx

Lehet, hogy a két megszűnt rádió tulajdonosi köre megegyezik, csak más néven pályáztak hogy kikerüljék azt a magyar szabályozást hogy egyvalaki csak egy országos rádiót működtethet?

Pistike_ 2009.11.24. 12:50:28

Valaki kérdezze már meg a tisztelt Sláger rádiót, hogy mi is az a Hungária rádió ? Ezzel érdekes, hogy nem villogtak. Azon felül végre elkapálták a 3 önelégült Slágeres köcsögöt, ideje volt ...

Jah és Rob67 : ha a magyar nyelv szépségeivel vered a nyálad, ne 8-ikosozzál ...

csunyapalacsinta 2009.11.24. 12:51:14

Azért nem semmi pénz lehetett a Sláger rádióban, hogy az amerikaiak szenátori szinten is tiltakoztak, tegnap már a miniszterelnök is fogadta őket, előtte meg Majtényinál lobbizott egy amcsi diplomata. Azért másképp viszonyulnék hozzájuk, ha egy olyan vállalkozásért lobbiznának, amellyel több száz munkahelyet teremtettek, de így, kilóg a lóláb...

Az ős kaján 2009.11.24. 12:59:01

@csunyapalacsinta: Azt hiszem fején találtad a szöget. Pénz,pénz és pénz....erről szól minden a többi csak töltelék a médiában.

georg 48 2009.11.24. 13:07:12

Hát nem tudom!
Nem sokat foglalkoztam egyikkel sem! Végülis mindkettő egy rakat szar volt! Nekem nem hiányzik sem Combos Edina az idétlen vihogásaival, sem Mártha néni a degenerált remegő hangjával.
A koldus szegény Bocsika meg majd elmegy vadászpilótának, védeni a hazát.
Nehogymá kroki könnyeket hullajtsunk a fosadék bulvárrádiókért?!

Dr Kangörény 2009.11.24. 13:14:52

@Pistike_: Te odáig jutottál, hogy a névbe kötsz bele? :-) Szánalmas.

A slágeres köcsögket meg nem volt kötelező hallgatni. Nem értem miért zavar egyeseket az, hogy más mit hallgat?

A posztolónak üzenem: a Láger elnevezés nem vicces, egyszerűen a kuruc.info szánalmas átnevezési tevékenységének egyik eredménye.

@Sün! balázs: nem ugyanaz a tulajdonosi kör. A közös bennük az, hogy nemzetközi felügyelet alatt álltak (USA Tőzsdefelügyelet, ill Európai Unió), így nem tudtak kenőpénzeket adni a pártoknak, ellentétben a két új frekvencia tulajdonossal. (Nem kételkedem benne, hogy megtették volna, ha tudták volna.)

A helyzetnek örülők azonban egy dolgoról szépen megfeledkeznek a nagy gyűlölködésben: 100%, hogy a saleshouse megoldással a díjfizetést fogják kikerülni. Ennek én nem tudok örülni, mert a hiányzó összeget megint nekem kell majd megfizetni.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.24. 13:20:45

Nem sokat hallgattam egyiket sem. Bár kicsit sajnálom a régieket, de nem féltem őket.

autosave 2009.11.24. 13:23:41

az új rádiók sem jobbak semmivel. ellenben amatőr béna hibák sorozata, amit helyi kis adók nem követnek el... rossz mikrofon hangerő még mindig, zene indul majd 20mp múlva hirtelen elhallgat mert egész van és jönnek a hírek.
a danubius a petőfihez hasonlóan pl RDS R-TEXT-ben elküldte az aktuális szám címét folyamatosan, az újak közül egyik sem...
és valahogy szar a hangminőség is
és ez csak úgy általánosságban a véleményem...

Pistike_ 2009.11.24. 13:26:20

@Kangörény_ : te isten szánalmas barma ... Ha tudnád, hogy mit jelent, te sem okoskodnál ... A Hungária rádió név volt amivel megnyerték a pályázatot a kiírásnak megfelelő benyalós dumával, majd amikor az megvolt, akkor módosítottak a Sláger rádióra, csak annak pályázathoz már semmi semmi köze nem volt ...
Így kerültek oda, így is mennek tovább ... Ennyi, megérdemlik.

Talon 2009.11.24. 13:27:02

Azon gondolkozom, hogy miért van ilyen sokszor index címlapon a kimúlt rádiókat, rádiósokat fikázó blog. Talán azért, hogy mert jobb, ha a hírdetők az Indexen költik a pénzüket?

Bit Rot 2009.11.24. 13:45:56

@Kangörény_:
"A közös bennük az, hogy nemzetközi felügyelet alatt álltak (USA Tőzsdefelügyelet, ill Európai Unió), így nem tudtak kenőpénzeket adni a pártoknak"

He-he-he-he-he.
Ez volt a nap vicce.
Siemens, Gripen, stb. nem gond korrumpálni.

solesz · www.index.hu 2009.11.24. 13:49:23

@Kangörény_: egyrészt a rádiók tejeltek (jobban mondva sikítottak, csak saját maguknak és amennyit kellett másnak is, mégiscsak pályázat nélkül majdnem megkapták a frekit nemrég), de ahogy bezárt a BKV-s és MÁV-os pártfinanszírozási bazár, ez most áttolódik egy másik szervezetre.

Amit láttok a szemetek előtt, az arról szól, hogy be kell fejezni a "pofátlanul kilopjuk a nép szemét" módszert, és áttolódik a pénzvisszanyerés e szegmense egy másik operatív területre.

Újrafelosztás, fehérgalléros maffia módra.

is 2009.11.24. 14:07:27

elég gázos, hogy ez csapódik le a posztoló, meg a kommentelők jó részének a fejében. itt nem a volt és új rádiókról van szó. itt arról van szó, hogy
- pártdelegáltak bementek a létező rádiókba fenyegetőzni, zsarolni
- a pályázatot annyira pofátlanul csinálták, hogy Majtényi lemondott, sőt az ügyészségnél is fellépett.

ezzel kellene foglalkozni, mert ezt hívják diktatúrának. ilyet csinált Rákosi, amikor a Ganz éléről elkergette az addigi vezetőt, és egy jómunkásembert rakott oda. az egész Ganz másnnap reggel ugyanott volt, ugyanazok dolgoztak benne, aztán valamiért ezt mégis a legsötétebb dolgok egyikének tartjuk, jogosan. most ez a rákosista dolog történt meg megint. ezt úgy hívják, hogy a jogállam lábbal tiprása. de világosan megvan, hogy ezt ki nyomta: az, aki aláírta a szerződést, Szalai Annamária, FIDESZ (ugye nem képzeled, hogy OV tudta és jóváhagyása nélkül).

kedves fiatalok, javaslom a történelemkönyvet, a dolgok megértését, sok olvasást, mielőtt olyanokat írtok, hogy ugyan, semmi sem történt.

ibafaipap 2009.11.24. 14:22:00

Itt nem az a lényeg, hogy milyen volt a Danubius meg a Sláger műsora (én is leszarom), meg mekkora hírverést csináltak belőle, hanem az, hogy a politika rátenyerelt két tisztán üzleti alapon működő, sikeres vállalkozásra, már megint. Az ORTT-s delegáltak azzal védekeztek, hogy itt kőkemény üzleti érdekekről van szó, nagyon ügyes mondhatom, mert ha ezt meghallja valaki, egyből beindul a pavlovi nyálelválasztás, miszerint itt megint a hatalmasok kavarnak valamit, amit ő úgysem érhet fel ésszel, különben is az üzlet mint olyan az csak gyanús lehet, ergo nincs semmi alapja annak, hogy jogsértés vagy gazdaságilag indokolatlan döntés született, csak fáj, hogy elvették tőlük a zsírosbödönt, ráadásul a Sláger amcsi tulajdonban is van, dögöljenek meg. A probléma viszont roppant egyszerű: a két rádió hosszú ideig nem fogja kitermelni azt a nyereséget, amit papíron megígértek, üzleti alapon legalábbis biztos nem, vagyis a hónuk alá kell nyúlni, ezt pedig pártpénzekből fogják megtenni, amik nagyjából sejthető, hogy milyen forrásokból származnak. Bizony, itt az adófizetők elsíbolt forintjairól van szó, nem pedig arról, hogy hogy áll Bochkor haja, vagy hogy kinek jön be a 70'-es évek zenéje.
Arról nem is beszélve, hogy ha ezt meg lehet tenni egy amerikai tulajdonú, jelentős lobbierejű rádióval, akkor egy magyar vállalkozás hiába versenyképes a piacon, tönkreteszik, mert a haver haverja szemet vetett rá, de hát mit csináljunk, ilyen az élet, nem? Nem, ha nem hagyjuk, hogy a porhintés elhomályosítsa a tisztánjlátásunkat.