Utolsó kommentek

Címkék

alkohol (1) anorexia (2) arzén (1) auchan (1) bambi (1) bánó andrás (1) batiz (1) bbc (2) begium (1) bicikliut (1) BKK (1) bkv (1) budai bernadett (1) budapest (3) búzaégetés (1) cigány (2) coca cola (1) csernobil (1) daniel pipes (1) danks (1) daróczi (1) da vinci (1) demcsák zsuzsa (1) demszky (1) dinnye (1) dopping (1) drog (1) dr frank schirrmacher (1) dugó (1) egyszarvú (1) élelmiszerfegyver (1) előfizetés (2) elöregedés (1) európai parlament (4) eurovízió (2) félelem (4) felvonulás (1) fénykép (1) fóbia (2) foci eb (1) fodor gabor (1) fogkrém (1) fogselyem (1) fogyás (2) főváros (3) friderikusz (1) gellért tér (1) globalizáció (5) google (1) gorbacsov (2) grúzia (1) gyilkosság (1) gyorskaja (1) gyurcsány ferenc (2) gyurma (1) háború (4) haiti (1) hajdú péter (1) hamburger (1) hamisítás (4) hasonmás (1) hidegháború (1) hírek (1) holdraszállás (1) honduras (1) hűtővíz (1) ingyen kenyér (1) internet (1) i jános pál (1) jános pál pápa (1) kávé (1) kerekpar (2) kerékpárosok (2) kgb (3) kim dzsong il (1) kisebbség (2) konspi vizuál (2) könyvajánló (1) kőolaj (1) kormányzati negyed (1) közvélemény kutatás (1) lapszemle (6) lenin (1) london (1) margit híd (1) marsi élet (1) maszkos ferfi (1) média (2) mekka kóla (1) melegek (2) merénylet (3) mérgezés (1) metró (2) mobil (2) napóleon (1) navracsics tibor (1) nol (1) norbi (1) obama (1) olimpia (4) olvasoi level (1) orban viktor (1) oroszország (1) összeesküvés (6) pálffy istván (1) para (1) parkolasi cegek (2) peking (1) pekingi olimpia (1) penny (1) pláza (1) politikai korrektség (5) putyin (1) rakpart (1) retusálás (1) roma (1) sándor (1) sivatag (1) skynet (1) slota (1) stohl andrás (1) szabotázs (5) szabó pál (1) szakadás (1) szdsz (2) szegénység (1) széles gabor (1) szíjjártó péter (1) szóvivó (1) szóvivő (1) térképészet (1) terror (1) tévé (1) time magazin (1) torgyán józsef (1) toroczkai (1) történelem (1) Ukrajna (1) unikornis (1) városligeti tó (1) vatikán (2) viaszbábú (1) viktortotó (1) világbank (2) vodka (1) vörös tér (1) wada (1) web 3.0. (1) Címkefelhő

Gombok

Ország, város, cigány ember

2010.09.25. 11:42 -

172 komment

 

 

A cigány közösségekkel szemben hatósági eljárások határokat feszegetnek, amelyekre a gondolkodó Európa félelemmel reagál. Egyre több tagországban okoz gondot a cigányság és a többségi társadalom együttélése, amelyre a kormányok nagyon eltérő válaszokat találnak.


Jelenleg Franciaország került a figyelem középpontjába, a romániai cigányok hazautaztatása miatt. Ez azonban nem egyedülálló eset. Nemrégiben Olaszországban történtek olyan események, amelyek az emberi jogi aktivisták körében nagy visszhangot és ellenkezést váltott ki. De említhetnénk e mellett a Szlovákia, Csehország gyakorlatát is, amely nem csak a diszkrimináció tényét merítette ki, de annál tovább is ment.

 

Hová vezetnek ezek a tettek? Milyen következményekkel jár mindez a mintegy huszonöt-millió európai cigány életére és jövőjére nézve? Súlyos kérdések ezek, melyeknek megválaszolása talán a XXI. század legnagyobb kérdései közé tartozik. A válaszokat egyelőre nem találja senki. Még a nagy demokratikus hagyományokkal rendelkező Franciaországnak is csak egy ilyen megoldás jutott eszébe? Nem talált senki humánusabb, és hosszútávon kielégítő választ erre az égető társadalmi kérdésre?

Valószínűleg azért nem, mert manapság szokássá vált mindezt egy etnikumra vetíteni és nem összefüggésében vizsgálni az eseményeket. Tágabb értelemben véve ez lakmusz papírja a kor európai civilizációjának. Megjelenik benne minden: a gazdasági problémáktól egészen a kulturális eltérésekig. És talán ebben rejlik a válasz is. A probléma nem annyira köthető a cigánysághoz, de megjelenésében ez a legszignifikánsabb probléma. (Bár itt említhetnénk számtalan olyan nemzetet, amelyek ugyan saját országgal nem rendelkeznek, identitásuk nagyban megkülönbözteti őket a többségi társadalomtól, ezzel eszkalálódik a konfliktus magva.)

A XX. században a problémák jelentős része földrajzilag megkülönböztethető, nemzeti sajátossággal, politikai akarattal és gazdasági érdekekkel rendelkező országok között jelentek meg, ahol a legtöbb esetben egyértelműen meghatározható volt egy tényleges vagy ideológiai „frontvonal”. Ennek résztvevői, a mögöttes érdekek és potenciálok. Itt azonban egészen más és messzebbre mutató jelenséggel van dolgunk, jellemzően civilizációk összecsapásáról. Ennek jelei Európán kívül is könnyedén kitapinthatóak, és az Eu-ra gyakorolt hatásuk is könnyedén mérhető lesz.

A cigányok Európán belül minden országban jelen vannak, és el nem hanyagolható méretű közösségekkel rendelkeznek, melyek belső kohéziója a „fogadó” társadalométól lényegesen erősebb, család központúbb, és matriarchálisabb. De ezek csak a közösség alapjaiul szolgáló elvek, a továbbiak elemzése nem tárgya ezen írásnak.

Mivel a cigányságnak nincs saját országa, amely külhoni állampolgárainak érdekeit és jogait védené, az egyes tagállamoknak saját megoldást kell találniuk a problémára, amelynek lényege az eltérő kultúrából ered, de megjelenését tekintve a mindennapokban válik ténylegesen problémává. Mint említettem ezek a megoldások elég sajátosak, de mind felfűzhetőek egy logikai gondolatmenetre, amelynek kiindulási alapja, hogy: „nem tudunk velük mit kezdeni.” Ha pedig ez így van, akkor a politika nem képes megoldást találni – természeténél fogva erre nem is alkalmas. A szociológia és más társadalomtudományok pedig a felületi konfliktusok kezelésben érdekelt, nem kevéssé támogatva a szocialista-liberális- és zöld pártoktól.

Ez a fajta gondolkodás vezet aztán oda, hogy a demokrácia és az Európai Unió alapelveivel szöges ellentétben álló megoldások születnek. Ez pedig korunk társadalmi, politikai és szervezeti válságát mutatja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konspiradio.blog.hu/api/trackback/id/tr682322007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lehet más a handa-banda 2010.09.25. 21:04:56

Ez egy konzervblog, tudomisén honnan átvéve, aztán elfelejtették adaptálni. A cigányzene példul a magyar folklór BEFOGADOTT eleme, tehát épp nem állja meg a helyét az hogy a cigányságot az eltérő kultúrája miatt utálják nálunk

aszekelyek 2010.09.25. 21:08:22

@pet77: nő stimmel, szociológussal tele a család és baráti kör, a kor necces de meleg... Nem írok ilyen xart....:D

Éhesló 2010.09.25. 21:10:58

@kovi1970: pedig itt te voltál az első a pottyadékon.

pet77 2010.09.25. 21:11:53

@aszekelyek:
cikktől függetlenül örülök, hogy az emberismeretem most sem hagyott(nagyon) cserben:)
A kort nem firtatom többé:)
Szokott valahol úgymond "publikálni"?

Callie-comment 2010.09.25. 21:13:45

"Milyen következményekkel jár mindez a mintegy huszonöt-millió európai cigány életére és jövőjére nézve? "

Honnan veszi a szerző ezt a 25 milliót? Az internetes források szerint kb. 10 millió.

Célkereszt 2010.09.25. 21:16:27

@agentT:
Csak a tárgyilagosságra törekedtem. Biztos van oka, hogy ezek a szavak fennmaradtak.Nem érzem sértőnek, ha gojnak, vagy gádzsónak neveznek. Nem érezném magamat magassabbrendűnek sem, ha nem az lennék.

aszekelyek 2010.09.25. 21:19:20

@Célkereszt: Szegény Daróczi is biztosan az előítéletek áldozata lett....:(Meg a dolgozó, beilleszkedni akaró áldozatai a lövöldözéseknek....Ezzel nem akarom tagadni, hogy előítéletek vannak. Ahogy a cigány kisebbség is tele van a nem törzsbeliek felé velük. Ugyanis az előítélet is minden etnikumban megvan. A blog alapja is egy előítélet. Eleve tényként tálalja , hogy nem törvénysértési probléma, hanem etnikai a kitoloncolások oka. Ha ez nem lenne , akkor a házasodás egymás között, nem lenne akkora botrány . Világszerte. Mindegy épp melyik kettőről is van szó.

aszekelyek 2010.09.25. 21:22:29

@Callie-comment: Ezen akadsz fenn? mi igaz abból, amiről ír? No és a fele nappal alszik. :) nehéz megszámolni őket. Mint a kínaiakat nálunk:D

2010.09.25. 21:29:20

A sok álomvilágban élő politikus, szégyellhetné magát, hogy illegális bevándorlókat meg bűnözőket védenek.

dr.kakaósbögre 2010.09.25. 21:29:45

ha javasolhatnék egy apró kiigazítást a címben...csak egy vesszőt...imígyen:ország,város,cigány,ember...

Célkereszt 2010.09.25. 21:33:18

@aszekelyek: Nehéz probléma. A középkori Angliában törvényt hoztak a csavargás ellen. Egyszerűen felakasztották, akit csavargáson kaptak. Kényszerítettek mindenkit, hogy telepedjen le. Hát ezt most nem lehet. Ugye te is így gondolod? Mit lehet tenni egy gyorsan szaporodó, képzetlen népességgel? Nem mást, mint "megvenni" őket. Megvenni a békességet. A Bizánci Birodalom sem adót fizetett a kalandozó magyaroknak, csak olcsóbb volt megvenni a békét, mint háborút viselni. A válság miatt megint nincs pénz, és egyre többeket kellene "megvenni". Most az erőszakosabb megoldás van soron.

Célkereszt 2010.09.25. 21:35:35

@Célkereszt:
Megvenni a társadalmi békét= szociális háló

aszekelyek 2010.09.25. 21:35:48

@Whiskey-Tango-Foxtrot: Amiért gondolom, rotschildék sem karolták fel a Palesztínába deportáltakat.

pet77 2010.09.25. 21:35:49

@kakaósbögre: nyelvtanlecke, vagy rasszista megnyilvánulás???
Néha egy vesszőn múlnak nagy dolgok:)))

ellenszenvesfigura 2010.09.25. 21:36:31

"Ez pedig korunk társadalmi, politikai és szervezeti válságát mutatja."

bullshit. minden más kisebbség be tud illeszkedni, mindenhol. fekete, arab, távol-keleti.
persze hazudozhatunk, kiálthatunk rasszistát - én elhiszem, hogy jó érzés felvilágosult, magasabb rendű toleranciabajnokként verni a mellünket.
a másik oldalról meg lehet cigányellenes lábtörlőket gyártani, szép nemzeti szövegeket írni, demagógiával szavazatokat gyűjteni.

a megoldás meg le van szarva.

aszekelyek 2010.09.25. 21:38:38

@pet77: A public állást :D , meg a vasárnapi iskolát :D

pet77 2010.09.25. 21:40:48

@aszekelyek: hol olvashatom cikkeit???

pet77 2010.09.25. 21:42:51

@pet77:
ha jól sejtem, nem a HVG-ben...
...vagy már ott is más szelek fújnak????

aszekelyek 2010.09.25. 21:45:01

@Célkereszt: em kell éppen Angliába menni. A kmk nem volt olyan rég. Meg is volt véve a béke:) Mi az , hogy ! Nagyon is! :) az állandó bejelentett lakcím pedig közigazgatási alapkövetelmény a civilizált országokban , mindenütt. Akkor most kitől lehet megkövetelni és kitől nem??? Miért is nem lehet egy egyenjogúságot követelőtől megkövetelni, ha tőlem meg lehet? Erre ha kitérnél....

Anti Anyag (törölt) 2010.09.25. 21:46:46

Ugyan nekik igazuk van, mert csak védekeznek, mégis elítélem őket. Ugyanis a cigányok innen (is) mennek.

aszekelyek 2010.09.25. 21:52:41

@pet77: hülye azért nem vagyok :D A HVG-t ha lehet kezembe se veszem. Előítéletem van. -Mióta olvastam belőle a képalkotás miatt. Kutyából bécsi cukrászda? Max. nem harap és az a felirat a pórázán:) Az urak az én ízlésemnek kicsit túlreagálósak :)

2010.09.25. 21:53:08

A megoldás rendkívül egyszerű, a hatóságoknak jobban be kellene tartatni a törvényeket, a politikusoknak pedig normális, kemény törvényeket hozni. Ahol komoly probléma van, az mindig abból fakadt, hogy a hatóságok túlságosan nyámnyilák voltak ahhoz hogy normális rendet tartsanak. Ez végül mindig azt eredményezte, hogy a szarság mindenféle értelemben, lelkileg, szokásilag, és fizikailag is tovább terjedt.

Amelyik országban kevés a bűnözőket védő politikus és a hatóságok is jobban végzik a dolgukat, ott nem igazán vannak ilyen gondok, mert a rossz egyszerűen nem tud egy bizonyos színtől tovább terjedni.

aszekelyek 2010.09.25. 22:01:34

@Célkereszt: Azt a hatalmas likat a mi a szociális háló maradványa , teccik gondolni? A migyulánk még aszonta nem is lesz lik rajta- 94-98 között. Alig 15 év alatt, csak a lik maradt. Tömegek hajléktalanok és ellátatlanok. Emiatt pedig nincs béke. Mert tömegek pedig valamiért sokkal jobban ellátottak és még pozitívan diszkrimináltak is. Nesztek egalité!

Célkereszt 2010.09.25. 22:04:16

@aszekelyek: Csak. Tudod, hogy a kutya harap, az oroszlán erősebb, a szúnyog csíp.

pet77 2010.09.25. 22:14:20

@aszekelyek:
leittasodtam,
Jóéjszakát!!!!!!!!

nyekk 2010.09.25. 22:17:27

A hatóságoknak nem hogy joga, hanem kutya kötelessége, hogy az ILLEGÁLIS táborokat felszámolja, az ILLEGÁLIS beköltözőket haza toloncolja.
Nem úgy, mint ahogyan Magyarországon a ( még) tutyi-mutyi, judeo-liberálisbefolyás álló hatóságok teszik a román cigánymaffiától kezdve a vietnami drogterjesztőkön át az afganisztáni terroristákig.

aszekelyek 2010.09.25. 22:17:48

@Célkereszt: A szerző nyilván arra építi a családközpontúbb jelzőt, hogy a hajléktalanokkal foglalkozó szakemberek szerint elenyésző a cigány kisebbségi közöttük. Kevésbé elidegenedettebbek , mint az európai gondolkodók és a csak magadról gondoskodj parancsot követő fogyasztói társadalomba zombiként élő tömegek. Így megállapítható, hogy nem egyértelmű az a feljődésnek mondott trend, hogy atomizálták a nyugati típusú társadalmakat . Nem teljesen ugyan, nálunk például :) Sokan hitték, tévesen, már nem képes magát megvédeni és megszervezni a magyar - megyer törzs. Könnyű préda. Ez nincs így. Sok évtizedes aknamunka után sem. Valamiért ezerszáz éve nem sikerült minket szétverni:) pedig letelepedtünk és békében is tudunk élni. Meg szeretünk is. Amíg más törzsek meg nem támadnak.

aszekelyek 2010.09.25. 22:19:13

@pet77: Egészségére, önnek is jó éjt.

Hurri Kán 2010.09.25. 22:20:14

Tudtommal Franciaországból is azokat toloncolják ki, akik még nem állampolgárok, egyebekben bűnöző életmódot folytatnak, nem tartják be a többségi társadalomra nézve kötelező törvényeket. Ha egy kormány a saját, alapvetően jogkövető, adót fizető, dolgozó, stb. polgárainak az érdekeit tartja szem előtt az miért is politikailag inkorrekt?

aszekelyek 2010.09.25. 22:31:25

@Célkereszt: Csak???? Ez nem egy elfogadható válasz. Ezeket tudom. Hogyne. Minden 5 éves tudja. Ennyi lenne? Sajnos ez szódával sem megy el.. Azt kéne kifejteni, hogy ha mondjuk mégis megkövetelik, milyen alapon lehetne azt negligálni. Európai alapelvvel bizonyosan nem.

aszekelyek 2010.09.25. 22:34:47

@gyvy: Nem inkorrekt, csak egy lobby állítja. VAn nekünk ez a veres nevű képviselőnk a parlamenben. Szerinte például pitiáner dolog, ha be akarják tartatni blum úrral is a hatályos törvényeket. Szerintem ez az inkorrekt.

Krumpli Bogart 2010.09.25. 22:38:13

El kellene gondolkodni azon, vajon mi az oka annak, hogy a hivatalos verbális PC kommunikáció és a valós térben létező társadalom széles rétegei által képviselt álláspont (beleértve a hivatalos intézkedéseket is) között miért feszül ekkora ellentét.
Milyen károkat okoz a cigányságnak a deviáns viselkedésük alá lovat adó szemforgató jogvédő kommunikáció és az őket egyre deviánsabb viselkedésük miatt egyre töményebben érő közutálat feloldhatatlan ellentéte.

Nem lenne humánusabb eljárás, ha nyíltan és egységesen, egyértelműen tudtukra adhatná a hivatalos és a nem hivatalos többségi társadalom, hogy nekik kötelességük beilleszkedni a többségi társadalomba, pusztán azért, mert az ő sajátos, kívülállásra és devianciára alapozott kisebbségi kultúrájuk elfogadhatatlan a többség számára?
Ha megmondhatnánk, hogy segítünk, de nekik kell igazodni az európai normákhoz? Meddig fogjuk még vonszolni ezt a több, mint 600 éves problémát?
A magyarok is felhagytak a kalandozással, mert azt sem tűrte Európa, egyébként jogosan.

aszekelyek 2010.09.25. 22:40:02

@Célkereszt: A kisebbségek védelme alapelv például a magyar kisebbség esetében az EU részéről a három majom effektust tudta elérni. vessük akkor össze a kisebbségek helyzetét. Európai alapelvek alapján. Franciáknak is belügyük, mint a szlovákoknak és a magyaroknak .... melyik kisebbség, kit támad meg, vagy melyik többség támad a kisebbségre, illetve melyik jogosult önvédelemre...

Hurri Kán 2010.09.25. 22:45:11

@aszekelyek: én ezt tudom csak sokan nem tudják. Amúgy javaslom a sok jogvédő "liberálisnak " hogy költözzön le két-három hónapra pl. Tiszagyendára, és ha majd fényes nappal 3X fosztják ki + pakolják ki a házát akkor majd talán elgondolkozik.
Az ilyen Joav Blum félékről: menj ki Te izraelbe és ott, magyar vállalkozóként próbálj így viselkedni, kíváncsi vagyok meddig jutnál. Persze pénzért nyilván ott is sok mindent lehet ;-)

Martian (törölt) 2010.09.25. 23:05:50

"Tágabb értelemben véve ez lakmusz papírja a kor európai civilizációjának. "

Khmm... mit is tudott kezdeni a civilizált Római Birodalom a barbár hordákkal...??

Húsleves 2010.09.25. 23:23:25

"Ez a fajta gondolkodás vezet aztán oda, hogy a demokrácia és az Európai Unió alapelveivel szöges ellentétben álló megoldások születnek."
Linkeld vagy másold már be ide azokat az elveket.

Húsleves 2010.09.25. 23:31:58

Franciaország nagyon is "liberálisan" állt a cigánykérdéshez akkor, amikor meg kellett mutatni, hogy a demokrácia fellegvára befogad néhány magyar bűnözőt (zámolyi romák), hogy megmutathassa, náluk befogadják az "üldözötteket". Úgyhogy ment ott is a képmutatás ezerrel, amíg nem szembesültek azzal, mi a valódi cigánykérdés. Most változott a helyzet.

Krumpli Bogart 2010.09.25. 23:52:28

@Húsleves: Hát, mi sem tudjuk, hogy mi a valódi négerprobléma, hiszen itt jellemzően csak olyan négereket látunk, akik valamelyik magyar egyetemen tanulnak.
De tény, hogy a képmutatás a cigányoknak árt a legtöbbet. Szentül elhiszik, hogy mi, többségi kelet-európaiak vagyunk a csúnya, rasszista rossz emberek, de bezzeg Franciaországban, meg Kanadában tárt karokkal várják őket. Aztán persze csalódnak, amikor onnan is kirúgják őket. S várják tovább a csodát, ahelyett, hogy próbálnának beilleszkedni.

2010.09.26. 00:09:16

Franciaország aztán igazán nem vádolható rasszizmussal, hiszen az arabtól a feketéken át a lengyelekig mindenféle náció, és etnikum megtalálható. De valamiért ott is a romák b*szták ki a biztosítékot.
Európa még nem tudja, de mi már sejtjük, nem franciaországgal van baj…. A cigánysággal nem lehet sehol semmilyen módon békében együtélni, öntörvényűek változásra képtelenek, stb. Persze persze, az elit környéken szocializálódott „gondolkodó arisztokrácia” erre azt mondaná, „azok a fránya sztereotípiák”. Pedig baszki ez a rideg valóság, ideje lenne szembenézni vele.

Húsleves 2010.09.26. 00:19:03

@Krumpli Bogart: igen, pontosan erről van szó. A képmutató liberálisok pedig szándékosan fenntartják bennük a kirekesztettség, üldözöttség érzését, sulykolva beléjük, hogy semmi baj azzal hogy nem akarnak beilleszkedni, semmi baj azzal hogy lopnak, ez a kultúrájukhoz tartozik, csak a rohadt rasszistáknak nem tetszik, mert fajgyűlölők. Jellemző TGM "filozófus" cikke a népszabadságban, amelyben azt írja, nem csodálkozna, ha az elkeseredett romák gyújtogatni és fosztogatni kezdenének. Hasonló "megértő" nyilatkozatok látnak napvilágot a TASZ-tól is. Mintha kifejezetten a szájukba akarnák rágni, hogy ezt kell tenniük, nincs más kiút. A liberálisok a züllesztésben érdekeltek. Minden amit tesznek arra irányul, hogy ne jöhessen létre olyan egyetértés, olyan erős, magára talált közösség, hogy egységesen felléphessenek a liberalizmus valódi lényege, a háttérből manipuláló élősködők ellen.

tbb 2010.09.26. 00:22:01

Hasznosabb volna, ha arról elmélkednél, hogy a jószándékú demokrata Magyar Bálintunk integrációs programja miért csak ártott, ahelyett hogy használt is volna.

átlátó 2010.09.26. 00:50:58

Hát blogíró idézlek: "Ez a fajta gondolkodás vezet aztán oda, hogy a demokrácia és az Europai Unio elveivel szöges ellentétben álló megoldások születnek."
Na blogíró. Én meg azt gondolom, hogy agyaljál legyél szíves arról, hogy molyen ok és okozati összefüggések mentén születnek ilyen megoldások a cigányokkal kapcsolatosan. Kérlek szépen ne gyere azzal, hogy azért, mert a cigányok nem emberek, tehát állatok és ezért. mert tiltakozok. A cigányok is emberek, tehát nem állatok, ezzel szemben úgy viselkednek, mint az állatok. Na ilyen viselkedéssel szemben tehetetlen a demokrácia és az Europai Unió alapelvei is. Érted e ezt blogíró?! Namost ha ezt hiszed, hogy ez csupán az én véleményem, akkor nagyon tévedsz, mert látszik itt a hozzászólásokon, hogy mi a többség véleménye, valamint azért van miről írnod blogíró, mert ugye a demokrácia és az Europai Unio alapelvei azért nem működnek a cigányoknál, merthogy nem azonosulnak vele, ellenben minden kiskaput kihasználnak a kettősmércéjük szerint, amelett, hogy kondaként viselkednek.

Bebes 2010.09.26. 02:53:05

Be kéne fejezni ezt a fajta cigányozást. A példaként felhozott Franciaországnak jelentős számú roma állampolgára van, akikkel az együttélés nem konfliktusmentes, de nem is kirívóan konfliktusos (több gondjuk van az arab bevándorlók második nemzedékével). Sem a franciák, sem az olaszok a posztban említett intézkedései nem "a" romák ellen irányulnak, hanem egy minden tekintetben törvényenkívüli, integrálatlan, underclass réteg (főleg bulgáriai cigányok) ellen.
A kitoloncás valóban drasztikus lépés, és leginkább azért kárhoztató, mert csoportot érint válogatás, egyéni mérlegelés nélkül, vétlenek is beleesnek, személyes tragédiákkal jár stb. és ez valóban szembemegy a polgári demokrácia értékeivel.
Nem tudom, mi lenne a jó megoldás, és szerintem te sem tudod.

Cselo 2010.09.26. 06:44:40

25 millió? Nem sok ez egy kicsit? Na de mindegy. Ha ennyien vannak, akkor adjunk nekik egy jó nagy lakatlan szigetet a Csendes óceánban, adjunk nekik eszközöket, anyagokat, szerszámokat, pénzt és mutassák meg nekünk, hogyan kell államot szervezni, dolgozni és eltartani magukat! Kíváncsian várnám az eredményt.
Családközpontúbbak? Hát, ha családközpontúnak tekintjük azt a gyakorlatot, apa lányának, báty húgának csinál gyereket, akkor igen, akkor családközpontúbbak. De ha azt nézzük, hogy számolatlanul csinálják a gyerekeket a "családiért" és közben sem ruházni, sem etetni és ezekből adódóan iskoláztatni sem tudják a porontyaikat, hát ez mindennek nevezhető, csak családközpontúságnak nem.
Baromira elég ezekből az (ál)liberális, (ál)jogvédő dumákból, szembe kell nézni a valósággal. Van Európában egy etnikum, amelyik legalább 500 éve itt él és képtele, vagy nem akar alkalmazkodni az itt élő emberek életviteléhez. Élősködnek a társadalmakon, deviáns életet élnek, félelmet keltenek az emberekkel és nem a bőrszínükkel, hanem a viselkedésükkel. Eközben féktelenül szaporodnak és ezzel arányosan egyre nagyobb mértékben követelnek jogokat, miközben a kötelezettségekből nem kérnek. Rossz vége lesz ennek, nem kellene megvárni, amíg az emberek jogos félelmükben a kezükbe veszik a saját sorsukat és vadnyugati módon oldják meg a problémáikat!

Lúdtalp 2010.09.26. 07:34:13

Legalább nálunk a ballib oldal remekelt a probléma megoldásában, hála a jó istennek.

val 2010.09.26. 07:46:15

"A blog tartalma fikció."

Igaz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.26. 08:09:01

"Bár itt említhetnénk számtalan olyan nemzetet, amelyek ugyan saját országgal nem rendelkeznek, identitásuk nagyban megkülönbözteti őket a többségi társadalomtól, ezzel eszkalálódik a konfliktus magva."
Nem sok olyan kisebbséget tudnék mondani, akik ilyen magasról tesznek a társadalmi normákra, szabályokra, törvényekre.
Pl. nem szoktak olyan hírek lenni, hogy svábok, vagy szerbek öltek meg egy 70 éves nénit 1000Ft-ért.

Nyugatabbra meg nem sz*rnak az Uniótól, meg Herczog Máriáktól, hanem érvényesítik a köz akaratát.

A gondolkodó Európa meg addig retteg attól, am a zigókkal történik, amíg nem találkozott velük élőben. Akkor tőlük rettegne.

TataTata 2010.09.26. 08:21:46

Ilyen idióta bejegyzést! Ekkora szar suk-sükölést. Se füle, se farka. Lényeg, hogy a cigányok becsületes, értékalapú emberek közössége. Látszik, hogy aki ezt írta, egy napot sem élt cigány szomszédságban.

PointeDuLac (törölt) 2010.09.26. 08:35:26

A blogger szerint a XXI. század legnagyobb kérdése az,h mi lesz a cigányokkal. hol él ez az ember?hát kit érdekel??engem a saját fajom,országom,sorsom kérdése érdekel!!ha eltűnik ez a gusztustalan,élősködő,bűnöző faj a Föld színéről,az sem érdekel,sőt!

bierkamp 2010.09.26. 08:59:31

és mi van a fél cigányokkal?...azok maradhatnak? Semmi rendelet, semmi kitoloncolás? Pl Orsós Orbán?

bierkamp 2010.09.26. 09:01:23

@TataTata: én éltem...el is lopták az udvarról a széket is, meg az udvaron belül a nitott ajtón át az előszobából a telefont ---(vonalas, és még régebben volt amikor mobil nem volt)

dr.kakaósbögre 2010.09.26. 09:11:57

valami oknál fogva csak arra tudok gondolni hogy ez a cikk csupán egy kommentgenerátor.
mert ennyire szemellenzős magyarországi lakost képtelen vagyok elképzelni.

sprenczl 2010.09.26. 09:13:13

A cigóprobléma okozói a cigányok. Nem idevalók. Szar, koszos, indiai aljakaszt.

aszekelyek 2010.09.26. 09:20:07

@kakaósbögre: Nem nézel liberális médiát aranyom? mindegyik tele van ilyen szemellenzős holdbéliekkel... akik az íróasztaluk mögött aggódnak. No nem azért, mert a 89-es :) Alkotmány kimondja, csak addig ér egy állampolgár joga, bármihez, amíg mások azonos kogait nem sérti , nem. ez szóba sem jön náluk. Tolják maguk előtt a belterjes cigány közösséget és nagyon humánusnak képzelik magukat. Tessék mondani, a többségi társadalommal miért nem kell humánusabban bánni? Miért is lehet törvénnyel rászabadítani életér, vagyonára egy -két kisebbséget, hogy az mindenéből kiforgassa? meg még sajnálni is kelljen a fosztogatót.... Ez nem csak borsodban megy így, nem csak underclassban, hanem a hihg societyben pontosan ugyanúgy. még nagyobb tabu arról beszélni.Ez is tény. Akkor jön csak elő a rasszistázás erősen. Liberálisokat kritizálni , szerintük, csak rasszisták kritizálnak. lári-fári,... lószart mama!

Id. Lencsés István 2010.09.26. 09:26:35

Sokan alábecsülik a cigányokat, pedig igenis jó harcosok. Gondoljunk csak vissza Sárközire, akinek jelentős szerepe volt Eger várának védelmében.

Olvassátok el, nézzetek utána a Gurkáknak!

"Még Margaret Teacher miniszterelnöksége idején, a jelentéktelen Falkland-szigetekért vívott angol-argentín „háború” idején legendáriumok szerint a harcedzett dél-amerikai katonák fegyverüket eldobva futottak arra a hírre, hogy a legendás angol gurkhák jönnek ellenük. Lehet, hogy ez csupán egy legenda, de az tény, hogy az angol hadsereg egyik legelitebb alakulata már a gyarmati idők óta a nepáli gurkha alakulat."

Nem hiszem nem nagy bajt okoznánk, ha cigány harcosokat küldenénk Afganiszánba. Szerintem jól helytállnának. Belegondolva, autót tudnak vezetni, késsel jól bánnak és miért ne bánnának jól az automata fegyverrel. A Tálibok szerintem eléggé bajban lennének. A cigány harcmodort nem tudnák kezelni. Egy olyan nép, mint a cigány, bizony életképes, az egész világot bejárják. Tényleg nem bántás ez, de életképesebbek, mint a magyar testvérek. A cigány összetartó, nem úgy mint a magyar. Becsülni kell Őket és lehet nagy sikert érnek el.

aszekelyek 2010.09.26. 09:29:44

@Lúdtalp: remekelt....:D létrhozott ennek a farvizén egy elvesztett szoci szavazó táborból egy jobbikot, amely ennek a remeklésnek köszönheti a parlamentbe kerülését. Szétigérgették magukat, hogy maj ha bekerülnek jól megvédik a bűnözők áldozatait. Ez a teljesítménye a hazai ballib oldalnak. Egy alternatív Orbán ellenzéket kreáltak ennek a súlyos problémának a kezeletlensége felhasználásával. Ugye azért egyetértünk, hogy a ballib, ha akar, tud rendet tenni randalírozók és garázdák között.? láttuk 2oo6 őszén. meg a nem bűnözőket is elkapni, kis átnevelés céljából. Szóval miért is nem vezényelték utána oda a rendfenntartó erőket? miért is nem fókuszáltak, kormányon lévő ballibék a kriminalizált gócokra? Leváltani a miskolci főkapitányt, az egy remek kezelési mód volt..., sírvaröhögős..., tragikomikus.

2010.09.26. 09:32:32

@kakaósbögre: "mert ennyire szemellenzős magyarországi lakost képtelen vagyok elképzelni"

Sajnos sok van belőle. Ezért kell a végeken komplett falvaknak, lassan megyéknek rettegésben élni a cigók szomszédságában, mert sok -magát gondolkodó felvilágosult eszmének tartó- elefántcsont toronyban ücsörgő arisztokrata szerint, nem európai módszer a cigányregulázás. Persze könnyű a távolból pofázni. Franciaország is csak addig sütögette a rasszista bélyegzőit, amíg ízelítőt nem kapott, milyen a cigány testközelből.

2010.09.26. 09:34:17

Kedves posztíró és kommentelők,

Ezen a probléma forrását kutatni fölösleges. Egyrészt már kinyílt a szeme a többségnek (Európa országaiban) és hosszú távon az ő akaratuk számít. Hivatkozhattok bármilyen kutatásra vagy tanulmányra, a cigányokat semelyik európai ország társadalmába nem lehet integrálni. Ha sikerülhetett volna bárhol is, már hallottunk volna róla; a mai liberális retorikától túlfűtve nyilván mint követendő példaként. Nem hallottunk, nem is fogunk hallani. Én a francia és olasz példát (kitelepítéseket, kitoloncolást) üdvözlöm és támogatom, mint minden olyan megoldást ami ennek a kártékony, kultúraidegen, másokkal együttélni képtelen népnek a visszaszorítására irányul. És tudom, hogy a többség (akiknek az életét teszik tönkre) egyetért velem. Amint látható, az említett országokban már réges rég túlléptek azon az ottani politikusok, hogy egy ilyen akció vállalhatatlan és népszerűségcsökkenést okoz. Nem erről van szó. Arról, hogy elegük van és nem csak csöndben tűrik a helyzetet (mint mi), hanem lépéseket tesznek.

aszekelyek 2010.09.26. 09:36:17

@hunocska: kedves , a probléma a bűnöző életvitelt folytatókkal van. Nem a teljes cigánysággal. Amíg létezett sorkatonaság nálunk, szépen bevonultak és dolgoztak és megállták a helyüket. Nem erről van szó!Bűnözőket viszont nem okos dolog felfegyverezni. Van nekik elég így isIIlegálisan tartott. Lehet hallani, ha a rendőrség elkezd náluk kissé kotorászni. Tlálnak. Senki nem vitatta, hogy lehet cigány származású jó katona is. Másról beszélsz, mint ami a téma. Aki választ egy hivatást, az már nem a civilizáción kívül akar élni.

Tita nick 2010.09.26. 09:38:59

Csoda, hogy ellentétes döntések születnek? A franciák is csak addig fikáztak minket és oktattak emberi jokokból és miafaszomból, amíg meg nem ismerték ezt a csürhét. Onnantól meg már más a gyerek fekvése.

Egyáltalán mi a bránernek kell sokszínű Európa? Telejesen jó volt a nemzetállamok kora, nem voltak betelepülők, minden a helyén volt. Már késő a siránkozás.

red shield rapresentative 2010.09.26. 09:42:01

Véleményem szerint a Roma harcosok megfelelőképpen tudnák képviselni az ügyet. Hősieséggükkel példát mutathatnának az egész világnak. A Roma csapatok ütőképesek lennének. Magyarország szerepe itt lenne, adja át a nemzetközi erőknek a néptelen laktanyákat, nem többet mint hármat. Jöjjenek a nemzetközi kiképzők, persze fizessenek a laktanyahasználatért, élelmezésért. A Romák szerintem eredményesen küzdenének. Kapnak, ruhát, élelmet, fizetést, napidíjat, máris megoldódik a roma kérdés. Ne feledjük az építőiparban is helytállnak, helytálltak. Hende úr panaszkodik nincs bevethető katonánk, nos szerintem a romák ezt megoldják. Csapatban egyébként tényleg képesek hatékonyan érvényt szerezni akaratuknak. Pintér is igért vagy 4500 rendőrt. Tessék itt vannak a roma önkéntesek. Szerintem betartatnák a rendet és fegyelmet. Szídjuk a romákat, de hát indiában, Bangladesben teljesítenek. A néger rndőröket már elfogadták, mi miért nem teszünk annak érdekében, hogy harcolhassanak a jóért.?

2010.09.26. 09:44:06

Amíg létezett sorkatonaság nálunk, szépen bevonultak és dolgoztak és megállták a helyüket.

A cigány mindig is kerülte a munkát, és kötelezettségeket. A régmúlt, és a jelen között az volt a lényegi különbség, hogy anno volt kontroll, és a rendvédelmi szerveknek volt jogkörük-tekintélyük fellépni a cigánysággal. Ma még szóban sem lehet bántani "szegényeket". Eredményt érzi és látja mindenki. Heti két brutális gyilkosság, és 10 rablás. Plusz amiről nem hallunk a pártatlan médiában.

red shield rapresentative 2010.09.26. 09:49:06

@aszekelyek: Semmi gond! én voltam katona volt ott is gond a cigányokkal, de voltak közöttük nagyon rendesek is. Volt sok gond a nem cigányokkal is. Teljes egészében nem értetted meg mit is írtam a sorok között.

Az angol nem szégyenli a gurkát, mi magyarok szégyellenénk kiküldeni a roma harcost pl. Afganisztánba. A Franciák nem szégyelnek senkit (Idegen Légió) Legyen nálunk egy Roma cigány ezred.

aszekelyek 2010.09.26. 09:56:15

@Jankove: Az is érdekes lenne, ha a ballib elmondaná, az öngondoskodást miért csak a többségtől várják el és miért a többséggel akarják megfezettetni azt is, hogy a kisebbségtől ők nem várják el az öngondoskodást.Pld élelmiszer termelés, lopás helyett.Háztájiban. Minden civilizált nép önellátásra rendezkedett be, ahol letelepedett. Az nem igaz, hogy nem telepedtek le. CSak az önellátás nem akaródzik.Ha nem alkalmazkodik hozzájuk!!! jól a többség, akkor állnak tovább, elsütni ugyanazt a mentalitást másutt.Észre kell venni, hogy elvárásuk, miszerint a többség viselje el minden gazemberségüket, implicit elvárása a többség alkalmazkodásának. Most nem térek ki arra, hogy az intelligencia többek között az, hogy valaki alkalmazkodik-e a körülményekhez, melyek változóak, néha gyorsan.A nem alkalmazkodók túlélési esélyei minden földi élőlény esetén sokkal rosszabbak. Nem a többi éléőlény miatt. Ez még csak nem is humanoid specifikus jelenség de tény.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 09:58:18

@MAGYAR KATONA: Ezen a beillesztősdin,integrálósdin már alaposan eljárt az idő,volt rá párszáz évük.Aki akart beilleszkedett,aki nem az menjen innen a faszba vagy kösse fel magát.Nincs több pénz ezekre,a nyugdíjas kukákban turkál,a becsületes családokat kilakoltatják...

aszekelyek 2010.09.26. 10:02:53

@MAGYAR KATONA: Nincs kifogásom ellene.Jobbnak látom ha Nato fennhatóság alatt megy. Önkéntesekkel. Szóljon be a ballib a NATO-nak, ha fegyelmet követel.... Természetesen vannak rendes és tehetséges és katonának valók is közöttük. A helyi rendvédelem az már problémásabb. Eddig is nem tudom, mi volt az akadálya.a rossz vezetőik bizonyosan. Helyi rendhez olyan személy kell, akit elfogadnak, tisztelnek és tartanak tőle. Valamint képes nem bűnpártoló lenni, törzsi és humánus alapon.

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:03:19

@Jankove: A Romáknak nincs veszítenivalójuk, mert ugye nincs semmijük, olyanok mint a proletárok voltak anno. Feladatot kell adni, végrehajtást ellenőrizni, díjazni, vagy felelőségre vonni. Legalább kialakul a versenyzés közöttük. Van tehetségük, hiszen van sok becsületes és tehetséges, ráadásul gazdag cigány is.

Ironikusnak tünik, de leírom!

A roma felderítő katona képes kikémlelni az ellenség sebezhetőségét.
A roma katona képes késsel ölni, hangtalanul, majd elmenekülni.
A roma katona képes bármely technikát elvezetni, indítókulcs nélkül birtoba venni, elrejetni.
A roma katona képes túlélésre, akár zsold nélkül is.
A roma katona ellenséges területen képes rejtetten mozogni, akár rongálni is utánpótlási vonalakat is (vasuti sínek eltávolítása, sorompó akkumulátorának elvítele semmi perc alatt.)
A roma katona jól főz.
A roma katona jól zenél, táncol.
stb.

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:05:28

@aszekelyek: A teljesítmény alapján díjaznám a roma rendőröket. Nincs bünözés, van fizetés (eléggé jó). Van bünözés akkor Malus pontok.

átlátó 2010.09.26. 10:08:34

Október 3-án a szavazófülke magányában erről a kérdésről is lehet véleményt mondani. Csak szólok, hogy az már nem érdekes, hogy lehet, - nincs jó megoldás. Az viszont lényegesen érdekesebb lenne, hogy valamelyik párt lépjen már a tökükre. A problémát a cigányok generálják.

aszekelyek 2010.09.26. 10:10:07

@Tita nick: Nincs is ellentét a döntésekben. Az se igaz ebben a fikcióban. Sehol egy szó nincs az európai alapelvekben arról, hogy bárkitől el kellene tűrni a kirívóan közösségellenes, törvényen kívüli és azokat súlyosan sértő viselkedést és vattába kell az elkövetőket csomagolni. amire hivatkozik a szerző az nincs. Annyi történt, hogy keresztűlhúzták a számítását az oda betelepülni akaróknak illegálisan és aszociálisan.

aszekelyek 2010.09.26. 10:10:59

@MAGYAR KATONA: A maffia meg rádigér... na ne legyünk álszentek...

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 10:12:49

Látom páran teljesen meghülyültek.
Kedves MAGYAR KATONA,rendben,a te vagyonodat őrizze csak cigány. Sok sikert! :)

átlátó 2010.09.26. 10:13:12

Most berágtam. Sok beszédnek sok az alja. Minden cigány sorakozzon föl és minden tizedik lépjen ki!
Ha meggondolom magam a szám változni fog és csökkenő irányba.

aszekelyek 2010.09.26. 10:16:01

@MAGYAR KATONA: Már csak a személyiségvonásokat kell akkor szépen megvizsgálni, vannak erre nagyon jó tesztek. Eldől, szabálykövető-e az illető. a hadviselés ma egyébként ezek mentén zajlik csendben, szépen. A saját szabályaikat követik is.

aszekelyek 2010.09.26. 10:19:00

@MAGYAR KATONA: Látod, összejön egy jó kis NATO diverzáns ebből...:)

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:19:59

@Cuppanj a végére!:

Nem tudom kik hülyültek meg szerinted, én bizonyosan nem! Szerintem Te sem.

Tudod, ha Te lennél mondjuk 100 ember főnöke, vajon mit tennél abban az esetben, ha 27 embernek tudnál csak megélhetést biztosítani. Munka és kenyér.

Sajnos már régóta az a tendencia, hogy a hatalom gyorsan ad magának egy fizetésemelést, nagyobb lakásba költözik, bebíztosítja a jövőjét, igyekszik saját védelmét kiépíteni, másokat sárba taszítani. Nem csak a mostaniakra gondolok.

William Kidd 2010.09.26. 10:26:38

@Yasashi Tanuki: Számból szóltál! A cigányság legfőbb problémája: önmaga! Ahogy élnek, viselkednek nem kompatibilis az általánosan elfogadott európai normákkal! Ezért miért a befogadó fehér európai népek a hibásak és felelősek? Mi a megoldás? A cigányságnak kell változnia és alkalmazkodnia a befogadó népek erkölcsi, szociális és társadalmi normához, ha kell erőszakkal kell erre kényszeríteni őket, mert ez a probléma olyan mint egy növekvő időzített bomba! Minél gyorsabban és határozottabban kell megoldani, mert ahogy telik az idő később annál nehezebb és fájdalmasabb lesz megoldani! Jó lenne ha ezt mindenki belátná! Ha nem így lesz, akkor marad a B terv egy végső megoldás!

aszekelyek 2010.09.26. 10:29:56

@MAGYAR KATONA: Az elmaradt gátépítéseket is el tudom képzelni a dolgozni hajlandókkal. Hagyományos munka volt, még 2o éve is, hogy kubikosok voltak. kótásás, útépítés, hasonlók. a gát-kérédt meh kell oldani, nekik pedig pénz kell munkáért. Össze lehet ezt hozni.A fegyelmet pedig úgy oldanám meg, hogy mindannyian egymásért felelősek. Csoportlélektanilag. Egyik se legyen érdekelt a gazemberségben és a többi ne is támogassa abban. Mind veszít, ha egy közülük lóg, lop, csal... Ők szervezzék meg egymást, ugyanis ők tudják egymásról, ki kicsoda valójában. Jó munkásember, vagy dologkerülő.a vezetőket is így tenném érdekeltté. Nem csupán anyagi kérdés ez. Sokkal inkább erkölcsi. Ha ők törzsi életformában élnek, akkor ahhoz kell igazítani a többit is.

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:33:01

@William Kidd: Nem nagyon költöznék a cigányok közé, de hitleri megoldást azért nem javasolnék, a kínai mintához meg mit szólna ugye az unió. Nem lehet,, hogy csak az egyik fél a hibás, ezért javasoltam a katonaságot részükre. Elismerést i9s kivivhatnának maguknak, itthonra küldenék a pénzt a család részére, aki ezáltal nem szorulna rá a szomszéd tyúkjára. A szaporulat is kevesebb lenne.

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:36:09

@aszekelyek: Igen, le kell foglalni őket. Ez persze a honvédségnél mindenkire érvényes volt. Inkább gödröt ásattak, mert addig is fáradt a katona, meg nem szökött el.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 10:40:23

@MAGYAR KATONA:
Kedves zsidó honfitársaink mindig remek példával szolgálnak,ők mindig tudják a helyes utat és rendkívüli bölcsességükkel,éleslátásukkal eligazítanak az élet bonyolult útvesztőiben.
A cigánykérdésre is remek választ adtak,elég csak tekintetünket Izraelre vetni és a körülbetonozott,táborokba zárt palesztinokat látva rögvest felsejlik a várt válasz.

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:53:37

@Cuppanj a végére!:

Jó, hát ti zsidók ezt az utat tartjátok helyesnek. Szerintem ez nem a megfelelő út.

William Kidd 2010.09.26. 10:54:39

@pet77: A zámolyi romák esete elég klasszikus! :-) Megölnek egy magyar srácot utána kimenekülnek Franciaországba! Itt 50 zsidó aláír egy nyilatkozatot, melyben megköszönik Chiracnak, hogy befogadták a náci Magyarországról menekülő gyilkos cigányokat! Később persze hazatirhítják őket, mert vasaznak, Strasbourgban, bűnöznek stb. Azóta is itt csücsülnek dutyiban. Most a zsidó - cigány Sarkozy pedig, kitoloncolja Franciaországból a bűnöző cigókat! Ez már önmagában paradoxon, de természetesen a mi liberális, jogvédő, haladó, progresszív értelmiségünk (értsd zsidó bazdszájba okosaink) is kussol, amiért annak idején oly bőszen jajvékoltak és amiért telekürtölték a világsajtójukat Magyarországot mocskolva és rossz hírét keltve! No comment...

red shield rapresentative 2010.09.26. 10:58:37

@MAGYAR KATONA: @Cuppanj a végére!: Jut eszembe nálunk a "Jobbik" szeretné ezt, amit írsz.

William Kidd 2010.09.26. 11:01:08

@pet77: Nem a középkorban élünk, a világ változik, nekik is ugyanúgy kellene, mint másnak! Sajnos patkoló kovácsra, vályogvetőre, zenészre nincs annyira szükség, mint amennyien már vannak! :o)

William Kidd 2010.09.26. 11:04:50

@agentT: lehet, hogy a kuruc.info nem is hazudik? :o) A liberális olvasónak ez már egy kifordult világ, hogy lehet hogy 100-ból egyedül maradt, mert 99 tökéletesen az ellentétéjét gondolja mint ő? Nyilván ez a 99 megbolondult, haha! :D

red shield rapresentative 2010.09.26. 11:06:24

@William Kidd:

Ezért magyarázom már mióta, vállaljanak a romák szerepet katonai kötelékben, Afganisztánban. Nemzetközi erőként.

Európai Légió lenne a nevük, de az USA beleegyezése esetén lehetne Világ Légió, Az Idegenlégió is valami hasonló miatt lett létrehozva. Becsületes szolgálat után új névvel léphetnének vissza a polgári életbe. Nem feltétlenűl Kolompár Orbánként, hanem pl. Szerencsés Viktorként.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2010.09.26. 11:12:47

@sivatagi n.:

Így van. A "cigánybűnözés" ugyanolyan általánosító feltételezés, mint az hogy "Európa félelemmel reagál".

Én speciel inkább az egyes cigányok viselkedésére reagálok félelemmel (vegyes haraggal).
Viszont hiányoltam a megoldási javaslatot a cikkből. Ha ilyen jól meg lehet támadni a jelenlegi kezelési módokat, azt gondoltam, hogy van valami saját javaslat is.

Cuppanj a végére! (törölt) 2010.09.26. 11:17:13

@MAGYAR KATONA: Ebből következik,hogy a Jobbik zsidó párt.
Én meg főrabbi vagyok.
Hűű! o.O

William Kidd 2010.09.26. 11:42:33

@MAGYAR KATONA: hagyjad már ezt a baromságot, ezt a full rasszista, magyargyűlölő cigányságot épp felfegyverezni egyenlő az öngyilkossággal! Nem véletlen a pozitív diszkrimináció keretében, az előírt feltételeknek meg sem felelő cigány fiatalok rendőri képzése sem! Mintha épp most gyújtanák a gyufát a bomba kanócához! Jelenleg a cigányok erőltetett rendőri pályára állítása egyenlő a szervezett bűnözés és társadalmi kataklizma elősegítésével!

Szerintem a megoldás! Erős állam kell, hatékony törvények, erős erőszakszervezetek széles intézkedési jogkörrel! Utána a gazdasági és szociális rendszer reformja a cigányság szemszögéből hatékony formában! Segélyezést megszüntet, munkahelyteremtés tömeges méretekben! Amit eddig a semmiért kaptak a mi adóforintjainkból, azt ezentúl munkáért fogják kapni! Ha valamelyikük analfabéta vagy szakképzetlen az is kap neki elvégezhető munkát! Főbb területek a nagyrészt szakképzetlen cigány tömegeknek munkavégzés szempontjából: mezőgazdaság, növénytermesztés, állattenyésztés, vízügy, útépítés, betanított szalagmunka!

Ez így kivitelezhető szerintem, már csak a akarat és a tett hiányzik!

Dr.Traktor 2010.09.26. 12:09:00

inkább azon gondolkozzunk hol lehetne nekik egy országnyi területet találni hogy oda lehessen toloncolni mindet! :P

2 ötletem volna, az egyik hogy szibéria egy részét kölcsönöznék a ruszkiktól de gondolom erre nem sok esély van. :(

a másik, hogy a "nagyhatalmak" újraosztják izraelt/palesztinát, de ezúttal 3 részre, 1 zsidó 1 palesztin 1 cigó.

aztán fallal körbe az egészet, ajtó bezár, kulcs eldob, villany leolt.
20 év múlva beküldünk egy szondát körülnézni...

Oo

dr.kakaósbögre 2010.09.26. 18:37:10

ki volt az a hülye aki Afganisztánba küldené őket?
bazzeg,genetikailag a legközelebbi rokonság...
süti beállítások módosítása